Datum: 22.12.2008
Vložil: Oplt Lubomír
Titulek: Pohotovost
Dobrý den, v souladu s § 95 Zákoníku práce mám písemně uzavřenu dohodu se zaměstnavatelem (stát) o držení pohotovosti mimo pracoviště. V případě, že pohotovost připadne na svátek (konkrétně 24. - 26.12.2008, kdy se tedy jedná o pracovní den), zaměstnavatel chce proplatit za odslouženou pohotovost pouze hodiny, které počítá následovně: pracovní doba v uvedené dny je od 07,00 - 15,00 hod. - zaměstnavatel proplatí dobu od 00,00 - 07,00 hod. a dále pak od 15,00 - 24,00 hod., celkem tedy 16 hodin. Myslím si, že zaměstnavatel postupuje špatně a že by měl poskytnout odměnu za odslouženou dobu pohotovosti, tzn. za celých 24 hodin. Děkuji za odpověď, Oplt
Odpovědět
Datum: 22.12.2008
Vložil: Jitka
Titulek: dluzna castka od manzela
Byvali manzel mi dluzi penize ,ktery mu urcil soud.Co delat,kdyz po uplinuti doby urcenou soudem mi penize neda. Dekuji Jitka
Odpovědět
Datum: 22.12.2008
Vložil: Šárka
Titulek: Lživé obvinění
Dobrý den
Mám se sestrou od roku 2007 v podílovém spoluvlastnictví rodinný dům. Je podán návrh na vypořádání soudní cestou, protože se s ní nedalo domluvit o mimosoudním vypořádání.V domě od roku 1999 trvale bydlí má dcera.Sestra dům užívá jen k občasným pobytům.
Neoprávněně nás obviňuje (písemně), že zasahujeme do distribuční soustavy,porušujeme energetické zákony a smlouvy pro příslušné odběrné místo.( smlouva o odběru el. energie je na dceru).
Můžu se někde obrátit , oznámit nebo se bránit proti těmto nepravdivým obviněním? Jsem z profesního hlediska energetické zákony povinna dodržovat
Děkuji za odpoveď
Šárka
Odpovědět
Datum: 21.12.2008
Vložil: Michal
Titulek: Opakovaně se vyskytující závada NB po uplynutí 2leté záruky
Dobrý den,
na konci srpna 2006 jsem si pořídil notebook nejmenované značky. Výrobek se začal jevit po celkem krátké době jako problémový, displej při některých spouštěních systému občas nic nezobrazoval, později nefungoval při žádném startu systému, a v lednu 2007 jsem jej reklamoval poprvé. Problém byl ve vadné základní desce. V půli srpna 2008 jsem NB reklamoval podruhé kvůli stejné závadě spolu se dvěma dalšími, které se objevily v předchozích měsících (nevypalující DVD mechanika, sluchátka hrála jen na 1 kanál - vadná zvuková karta). Na začátku října 2008 se objevila jiná závada, NB se vypínal krátce po spuštění - vadný displej. Vzhledem k tomu, že NB byl v součtu 5 týdnů v servisu při předchozích dvou reklamacích, byl bezplatně opraven v rámci dvouleté záruční lhůty. Nyní v druhé půli prosince se objevila závada, která se projevuje stejně jako ta před předchozí reklamací, pravděpodobně je opět vadný displej.
Standartní součástí servisní opravy firmy je výměna základní desky bez ohledu na druh závady. V součtu s očekávanou výměnou displeje by oprava zřejmě vyšla na několik tisíc Kč, což je částka, kterou bych za opravu tohoto NB rozhodně nebyl ochoten zaplatit.
Chci se zeptat, zda je ještě nějaká možnost reklamace i přes uplynutí dvouleté záruky (Opětovně se vyskytující závada, reklamace poslední servisní opravy - uplynulo od ní cca. 6 týdnů, atd.).
Děkuji za odpověď.
Michal
Odpovědět
Datum: 19.12.2008
Vložil: PATaPET
Titulek: NEVRATNÁ ZÁLOHA
dobry den.chci se zeptat,manzel vlastni bistro a mel inzerat na prenechani pronajmu bistra,ozvali se vietnamci ze to chteji a davali manzelovi zalohu 2tisice.jelikoz jsme predtim meli zkusenost ze to nekdo chtel a po mesici rekl ze to nechce,manzel se snima domluvil,jestli to chteji na 100%,tak zacne vyrizovat smlouvu s pravnikem a zaloha bude nevratna.oni souhlasili.napsal jim jen na papir: nevratna zaloha na bistro 2tis, predpokladany datum prenechani bistra 15.1.2009 a jejich jmeno a svoje razitko s podpisem.oni prisli po dvou tydnech ze to nechteji a pozaduji vraceni zalohy. maji na to pravo? dekuji za odpoved
Odpovědět