Datum: 30.04.2010
Vložil: Jaja
Titulek: služby
Využila jsem nabídky aviza, při odeslání zásilky. Min.měsíc přišel balíček bez upozornění, a tento měsíc sice přišlo avizo, přesto že jsem si neobjednala . Tak nevím čemu věřit, že by opožděný apríl?
Odpovědět
Datum: 26.01.2011
Vložil: Šárka P.
Titulek: Re: služby
Já bych to shrnula asi takto.
Firma hřeší na nepozornost potencionálních klientů formou "když ptáčka lapali....".
Nabízí výhodný balíček, když se upíšete....víte, kdybychom přemýšleli, je jasné, že 4 věci za hubičku asi nebudou jen tak. Neklikejme tedy bezmyšlenkovitě na nabídky, které jsou až podezřele výhodné. Pak se nestačíme divit.
Já tento týden např. dostala nabídku, aniž bych na jejich stránky kdy zapisovala svůj mail. Ale všichni víme, jak to mezi těmito společnostmi chodí. Data si navzájem poskytují, prodávají.
Praktiky této firmy se mi nelíbí, ano, hraničí s vydíráním a hlavně hřeší na nepozornost.
Takže jsem bezmyšlenkovitě neklikla na ANO, ale pořádně si pročetla o co jde, našla si na netu reakce zákazníků a ejhle, narazila na tyto stránky. Takto, bohužel, nefunguje jen tato firma, je jich daleko daleko víc. Např. Pony Club (ten dokonce vydírá přes děti, o to je to horší), Knižní klub...a myslím, že bych mohla pokračovat.
Dejme si tedy pozor, kam se upisujeme. Jedno ANO, CHCI OBJEDNAT VÝHODNÝ BALÍČEK nás může stát docela velké problémy.
Odpovědět
Datum: 14.12.2011
Vložil: Jířa
Titulek: Re: Re: služby
na druhou stranu si stačí přečíst, co za podmínky ta nabídka má, a problémy nikdo mít nebudete. Místo tlachání na tomhle webu se radši seznamte s tím, co podepisujete
Odpovědět
Datum: 24.11.2009
Vložil: Miluše Kovalská
Titulek: Nevyžádaná objednávka!!
Dne 23.listopadu mi přišli jablečný ocet.Urazili jste mně tím protože já žádne kila zhazovat nepotřebuju to za prvé!Za druhé!Odmítám platit něco co jsem si neobjednala!Celé znění dopisu:Děkujeme že jste využili vyjímečné nabídky pro nejlepší zákazniky IMP a blahopřejeme Vám k nákupu tablet jeblečného octa od Fleur de sante.Učinili jste tak skvělý krok ke zdravějšímu stylu.................Zbytek nebudu psát protože je mi z toho ouvej.Jak mužete mít takovou drzost posílat něco lidem když si to ani neobjednali.S IMP jsem měla taky většně problémy nutili nás odebírat to co my sami jsme nechtěli a když jsme cokoli chtěli přestat odebírat tak nás přemlouvali.Včera sem vám psala na e-mail a vy ste mi nebyli schopni ani odpovědět.Měli byste se stydět.Nejvíc mně dostala přiložená poštovní poukázka na198kč.Tak já nemám skoro co žrát a budu si objednávat něaké stupidní tablety na hubnutí které stojí jak muj celo týdenní nákup v obchodě!Jděte do háje s takovýma balíkama.Kdyby jste aspoň dali něco lidem zadarmo neřeknu ale tolik peněz jste se uplně zbláznili.Doufám že mi přijde aspoň omluva vy hulváti.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-( Kontaktní E-mail: Milusekovalska@seznam.cz
Odpovědět
Datum: 03.12.2009
Vložil: Jirka - Admin
Titulek: Re: Nevyžádaná objednávka!!
JÁ UŽ TOHO FAKT MÁM DOST!!!
Už několikrát jsem vám zde uváděl, že takové záležitosti si máte řešit přímo s danou firmou.
Jejich telefon je 235004777 (a funguje, vyzkoušeno), případně pište mail na servis@fds.cz!
A jak zjišťuju, vaše problémy pramení jen z toho, že prostě nečtete. Kdybyste dámy četly, viděly byste, že tady nemá smysl nic řešit. A kdybyste četly, do problémů se nedostanete, protože zjišťuju, že všecko, na co si tady stěžujete, vychází jen z toho, že si nepřečtete všechny podmínky před tím, než si objednáte.
Tato stránka je určena k řešení požadavků spojených s bezprávím. Ale všechny vaše příspěvky tady nemají s bezprávím nic společného. Pokud někdo nečte pravidla, nemůže si stežovat na bezpráví. Stejně tak by to mohla dělat ta firma, nemyslíte???
Takže prosím, DODRŽUJTE PRAVIDLA a běžné zákaznické záležitosti řešte se zákaznickým servisem, ne tady
Díky všem za to, že si toto přečtete a budete to dodržovat
Jirka
Odpovědět