Datum: 02.03.2009
Vložil: Jarmila Zajíčková
Titulek: Omluva firmy Fleur de Santé
Toto je první reakce firmy od dubna 2008, kdy požadovali zaplacení zásilky, kterou jsem dodnes neobdržela a tudíž firmě nic nedlužím. Nějak to odmítali vzít na vědomí. Trvalo to docela dlouho a je pro mne sladké zadostiučinění, že firma pochopila, že ode mne žádné peníze nevymámí a že prostě trvám na POVINNOSTECH FIRMY VŮČI ZÁKAZNÍKOVI A NA SVÝCH PRÁVECH ZÁKAZNÍKA ! Hledat zásilku byla prostě JEJICH POVINNOST !
Zároveň chci poděkovat České televizi za pomoc a všem, kdo mi drželi palce a kdo pochopili, PROČ jsem celou záležitost nenechala usnout. Tato firma totiž není jediná v naší republice, která "zkouší" trpělivost lidí a tahá z nich peníze ! Je jich bohužel daleko víc, než si vůbec připouštíme - stačí se jen poptat lidí kolem sebe . . .
A jen tak na okraj - ta "omluvná výmluva" je tak hodná žáčka třetí třídy, který se bojí, že za svoje lajdáctví ve škole dostane doma od táty na pr... !
Celá záležitost začala 22.4.2008 . . .
A toto je první mail, kterým firma reagovala, že vzala na vědomí skutečný stav věci . . .
Mail byl odeslán 26.2.2009 a zde je jeho kopie:
Dobrý den, Paní Zajíčková.
Dnes jsem na popud redaktorky Stibalové popátral u naší kontaktní osoby, kterou pro poštovní účely máme přidělenu od České pošty.
Ta se mi omluvila za prodlení v pátrání po Vaší zásilce z důvodu její pracovní neschopnosti.
Zatím v ruce nemám žádné dokumenty, ale podle vyjádření pracovníků pošty nám ve druhé polovině minulého týdne odeslali do našeho centrálního skladu zásilku, jež byla nalezena v poštovní úložně v Brně.
Tato zásilka je poničena a nemá adresní štítek, ten zřejmě putováním po zemích českých odpadl.
Nicméně podle obsahu zásilky, jež je shodný s tou nešťastnou Vaší zásilkou, se dá usoudit, že by se mohlo jednat o tu ztracenou.
Na základě tohoto zjištění tedy uzavírám fakturu číslo 601822689-1 evidovanou na Vaší zákaznické kartě. Společnost Transcom byla rovněž informována a vaši adresu si vyřazuje ze seznamu dlužníků.
Jménem svým a jménem společnosti Fleur de Santé se Vám tímto omlouvám za vzniklé komplikace.
Abychom naši spolupráci neukončovali ve zlém, jako kompenzaci Vám nechám ze skladu odeslat balík s naším nejnovějším Balíčkem krásy z řady Clarity a jetště přiložíme 2 výrobky z řady Sensual, vše samozřejmě zdarma.
Doufám, že toto přijmete jako zadostiučinění za způsobené, zejména psychické, trable.
Jakmile dostanu podací číslo té zásilky, obratem Vám jej zašlu.
Je mi upřímně líto, že jsme Vaši záležitost museli řešit až přes média, kdyby se komunikace o té osudné zásilce vzala od prvopočátku za správný konec, nemuseli jsme se do tohoto stádia dostat.
Každopádně všechno zlé je pro něco dobré a na základě těchto zkušeností jsme vstoupili do intenzivního jednání s Českou poštou. S jejich službou „zásilkový balík“ vůbec nejsme spokojeni, neboť procento nedoručených zásilek je dlouhodobě neakceptovatelné.
Od dubna tohoto roku se chystáme zavést SMS oznamování zásilek, což by taktéž mohlo přispět k lepší doručitelnosti balíků.
Balíků odesíláme okolo 30 tisíc měsíčně a v tomto počtu je samozřejmě vyšší riziko, že se stane nějaká chyba a zásilka nenajde svého adresáta. Vzhledem k tak vysokému počtu zásilek proto není možné si nechávat každou jednotlivou zásilku prověřovat v okamžiku prvních náznaků pochyb o doručení. Proto požadujeme jistou formu spolupráce ze strany zákazníků, abychom vždy co nejdříve přišli na ty zásilky, které nebyly opravdu doručeny a nejedná se jen o balíky, které nám adresáti převzali a jen je nechtějí zaplatit. A těch bohužel máme mnoho.
Ještě jednou přijměte omluvu a prosím, snažte se i trochu pochopit nás, že ne vše, co děláme, je určeno k naštvání lidí. Spousta zádrhelů pramení také jen z nepochopení nebo přehlednutí informací. Máme spousty spokojených zákazníků, kteří s námi spolupracují už několik let a se systémem zasílání problémy nemají.
V případě potíží je lepší se ihned (a doporučuji každému telefonicky) spojit s naším zákaznickým servisem. Písemné řešení se může protáhnout a bohužel se může stát, že ne všechny zprávy jsou doručeny. Zato z nahrávek hovorů se případné pochybení v řešení dá velice snadno dohledat.
Pokud máte jakýkoliv dotaz či připomínku, jsem Vám k dispozici na níže uvedených kontaktech
S přáním hezkého zbytku dne
Bc. Aleš Tvrdý
provozní ředitel
Fleur
Kosmetika Fleur de Santé, s.r.o.
Olbrachtova 9
140 00 Praha 4
Tel.: +420 234 644 325
Fax: +420 234 644 633
mailto:ales.tvrdy@fleurdesante.cz
www.fleurdesante.cz
Odpovědět
Datum: 03.03.2009
Vložil: Jája
Titulek: Re: Omluva firmy Fleur de Santé
..no vždyť je to jasné. Kdybyste tam k nim hned zavolala, mohla jste mít klid. Mě po telefonu vyšli vstříc okamžitě!
Odpovědět
Datum: 09.03.2009
Vložil: ciperka
Titulek: Re: Re: Omluva firmy Fleur de Santé
Jo,jo, teď snad komunikují. Jde jim o negativní reklamu. Já jim volala 2x, posílala doporučené dopisy. Táhlo se to rok. Nyní mi také přišla omluva. Po roce prý zpětně dohledali " komunikaci ode mne". Já si však myslím, že to je jejich reakce na Černé ovce, do kterých jsem to taky poslala. Velký dík reportérce Kateřině Stibalové!
Odpovědět
Datum: 13.03.2009
Vložil: jana
Titulek: Re: Omluva firmy Fleur de Santé
U společnosti Fleur de Sante jsem vedena již pátým rokem a nikdy ze strany této společnosti
Odpovědět
Datum: 30.03.2009
Vložil: dáša
Titulek: Re: Omluva firmy Fleur de Santé
No výmluva žáka třetí třídy. Už jste asi dlouho nebyla ve škole, tohle by nedal dohromady ani osmák. Myslím, že Vám to vysvětlil docela dobře.
Odpovědět