Monitoring sociálních médií
Sociální média vládnou internetu a s tím se na ně přesouvá stále větší pozornost marketingových agentur, které zjišťují, že jsou na sociálních sítích k dispozici veřejně citlivá data o preferencích zákazníků, která mají pro marketing cenu zlata. Jak se k takovým datům legálně dostat? Jednou z možností je využívat monitoringu sociálních médií prostřednictvím aplikace či programu. Jednou z takových možností je využít pro monitoring sociálních médií, program který nabízí technologická společnost Buzzboot.
Nabídka společnosti Buzzboot je zajímavá pro všechny společnosti, které chtějí získat cenná data a analýzy o tom, jakým způsobem o nich či jejich produktech, komunikují uživatelé na sociálních sítích. Služba buzzboot monitoruje Facebook, Twitter, Google+, YouTube, blogy a diskusní fóra. V uživatelsky příjemném a srozumitelném přehledu na první pohled vidíte jak o vás komunikují uživatelé a to včetně trendů, které monitorují pozitivní, negativní a neutrální zmínky.
Výhodou získání dat ze sociálních sítí je možnost přesného cílení, či zaměření reklamní kampaně dle aktuálních nálad. Zároveň vám sběr těchto dat poskytuje potřebnou zpětnou vazbu, ve které je možné si ověřit úspěšnost cílení vašich produktů. O proti klasickým anketám či průzkumům jde o takzvaná syrová data, protože na sociálních sítích lidé komunikují přirozeněji než v průzkumu.
Kromě sledování vlastní značky či vlastního produktu je možné nastavit monitoring sociálních médií pro celé odvětví nebo obor.
—————